آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

خونه جدید - تولد هدی - سومین قرار نی نی وبلاکی

1392/3/13 13:26
نویسنده : مامان آرمیتا
1,962 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام به دختر گلم

امروز برای اولین بار اومدیم تو نی نی وبلاگ خونه جدیدمون خاطرات دختر گلم را بنویسم

خیلی خوشحالم به این خونه امدیم چون مخصوص کودکانه همه چیز داره برای استفاده

2 سال تو بلاگفا بودیم همه عکسهایم پاک شده امیدوارم از حالا به بعد یادگاریهای خوبی اینجا ثبت کنیم

چهارشنبه 8 خرداد تولد هدی دختر خاله مامانی بود برای تولد دعوت بودیم ما هم رفتیم

همش پیش مامانی نشسته بودی پفیلا میخوردی هدی جان تولدت مبارک 120ساله شی

 

سومین قرار نی نی وبلاگی جمعه 10 خردادتو پارک دولت  برگزار شدآب بازی برای خلاقیت کوکان

مریم جون زحمت کشیدن آمدن دنبالم با ابوالفظل - دانیال - پریسا خوشگل اولین نفراتی بودیم که رسیدیم

ما هم برای دومین بار شرکت کردیم خیلی خوش گذشت کنار دوستان 3 تا دوست خوب هم به مهومنها

اضافه شده بود مامان روژان جون و خاله گلش خیلی دوست داشتنی بودن

و ارسطو قند عسل واقعا آقا بود برای خودش همش بازی میکرد و مامان خنده رو و خوشرویش

از آشنایی باهاشون خیلی خوشحال شدم اما دخملی مثل همیشه پیش مامانی بود در حال پفیلا خوردن

دست مریم جون و سارا جون و زهره جون درد نکنه با شیرینی های خوشمزه اشون

 

 بعدا نوشت:امروز ١٣ خرداد آرمیتا از دیروز پوشک نکردم فقط یک بار رفتیم پایین خونه مامانجون از دیشب

که خوابیدی برای اولین بار پوشکت نکردم حالا ساعت ١٢:٢٠ هست خوابی پوشکت خشکه نمیدونی

چقدر خوشحالم امیدوارم بیشتر کمکم کنی تا از این پروسه سخت با موفقیت بیرون بیایم

از صبح تا شب آب بازی میکنی مامانی برات قایق درست میکنه با هم بازی میکنیم تا سرگرم بشی

بابت هر جیش یه جایزه خوردنی میگیری چقدر ذوق میکنی قربونت برم

مامانهای مهربون که تجربه دارن بهم کمک کنید تو رو خدا

 

 

خیلی دوستت دارم یکی یه دونه خونه ما عاشقتم بیشتر از فرداها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بفرمایید ادامه مطلب:

 

 دانیال - ابوالفظل پریسا جون و آرمیتا

علی خوشتیپ 

 

 

ستایش و یاسین جون عزیز

 

 

 

 ارسطو قند عسل

 روژان ناز و دوست داشتنی

 آرشیدا کوچولو

 آرسام کوچولو

 

 

این هم شیرینی های خوششمزه ای که دوستان زحمت کشیدن همیشه شیرین کام باشید

اسلحه های سرد آرمیتا اصلا با آبپاشش بازی نکرد

 

 آرمیتا گلی با پل رنگین کمان

 

  ١٢خرداد  ساعت 19:19

 

 

ببخشید بعضی عکسها کپی بود هر کاری میکردم برا ی بقیه عکسها آپلود نمیشد ببخشید بار اولم بود

تا از بقیه دوستانم بپرسم چیکار کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان پریسا
13 خرداد 92 13:17
سلام عزیزم.
مبارک باشه
ایشالله اینجا هم همیشه خاطرات خوب بنویسی.
خیلی خوشحال شدم.

راستی خصوصی



سلام مریم جون ممنون گلم به خاطر این همه اطلاعات خوب

مامان پریسا
13 خرداد 92 13:20
من هم خیلی دوست دارم دوباره شرکت کنم. برنامه ی جالبی بود. ایشالله دوباره بریم.




انشالله در قرارهای بعدی آرمیتا باهام همکاری کنه خیلی دوست دارم تو این مراسم ها شرکت کنم


مامان پریسا
13 خرداد 92 13:24
راستی برای عکس ها هم باید اینقد کم بشه که به زیر 200 کیلو بایت برسه. اگر بالا باشه ابلود نمیشه. شما سعی کن همیشه کمتر از 150 بشه. برای کم کردنش در محیط نقاشی 2 تا ایتم اولو بزن 30 در 30 بهتره.


ممنون بابت راهنماییت حتما اینکار را میکنم

مامان کیاوش
13 خرداد 92 13:27
به به!به نی نی وبلاگ خوش اومدین دوست خوبم


ممنونم دوست خوبم
نسیم-مامان آرتین
13 خرداد 92 13:55
وای مبارکه مبارک
بالاخره بعد از مدتها تونستم کامنت بذام خیلی خوشحاااااااااااااااااااااااااااااااااااالم


سلام عزیزم من هم خیلی خوشحال شدم خیلی وقت بود به ما سر نمیزدید

مامان علی خوشتیپ
13 خرداد 92 14:02
خونه نو مبارک.به ما هم خیلی خوش گذشت...عکسای شما خوشگلتره
منم که کلا همه جا هستم



سلام ممنون عزیزم . به ما هم خیلی خوش گذشت
عزیزم کجا افتادی
نرگس مامان باران قلنبه
13 خرداد 92 21:17
سلام قربونت برم خونه جدیدتون مبارک همد نی نی وبلاگ هم خونه خوتون حالم بد شد وقتی پست قبلی رو خوندم خدا رو شکر که به خیر گذشت میبوسمت از راه دور بووووووووووووووووووس
مامان محمد و ساقی
13 خرداد 92 23:33
سلام عزیزم خونه جدیتون مبارک باشه.ایشالله توش خاطرات خوشی رو ثبت کنی
مامان محمد و ساقی
13 خرداد 92 23:34
تولد هدی جون مبارک باشه


مامان محمد و ساقی
13 خرداد 92 23:36
ایشالله همیشه از این قرارهای خوشگل خوشگل داشته باشین و بهتون خوش بگذره
پروسه پوشک هم ایشالله با موفقیت باشه.من که با ساقی مشکل داشتم نمیتونم هیچ جوری راهنماییت کنم.فقط زیاد بهش سخت نگیر


ممنون عزیزم

مامان فتانه
14 خرداد 92 10:35
سلام اول از همه اینکه خانه جدید مبارک...بعدش عزیزم میتونی پست های اون وبلاگ و به این وبلاگ انتقال بدی و همه عکس ها هم میاد....هر کمکی خواستی درخدمتم


ممنون عزیزم
عزیزم انتقال دادم ممنون از کمکت

مامان فتانه
14 خرداد 92 10:38
افرین به این دخملی که تاحالا کنار اومده ایلین هم روز اول زود زود دستشویی میرفت ولی از فرداش خودش یاد گرفت من راهکار خاصی انجام ندادم کلا خیلی با ایلین حرف میزنم با حرف زدن قانعش میکنم و براش توضیح دادم که خیلی زشته جیش بزنه و اگه یک بار جیش داشت میگفت من پیشش برای همه تعریف میکردم و دخملی تشویق میشد...از همون اول هم دیگه شب هم پوشکش نگرفتم...ولی خوب هر چند دقیقه بهش یاداوری میکردم که جیش داره بگه و تو خونه جای جیش کردن نیست



ممنونم دوست خوبم تا حالا 3 روز گذشته خیلی با هام همکاری نمیکنه البته همش خودم میبرمش دستشویی اصلا پوشاکش نکردم حتی پارک بردمش انشالله این پروسه با موفقیت تمام بشه

مامان فتانه
14 خرداد 92 10:40
اهان ببخشید من چون دیدم یک پستتوی صفحه اول هست گفتم حتما اون قبلیارو انتقال ندادی که الان دیدم انتقال دادی
سجاد
14 خرداد 92 11:25
مسابقه ی بی سابقه . . . بدو بیا منتظرم . . . مر30
مامان پریسا
14 خرداد 92 12:02
سلام زینب جان برای اون سوالتون:
شما اول یکی از کامنت دونی ها رو باز کن. از وب خودت یا فرقی نمیکنه فقط از نی نی وبلاگ باشه.
بعد شکلک مورد نظر رو انتخاب کن که یه سری کد میاد خب؟
بعد اونو انتخاب کن یعنی ابی کن. بعد کپی کن و بیا در قسمت پاسخ و پیس کن . شکلک در قسمت پاسخ ثبت میشه.سوالی داشتی در خدمتم.



ممنونم مریم جون

زهرا
14 خرداد 92 20:05
دوست خوبم ازآشناییتون خییلی خوشحال شدم
امیدوارم بازهم شما ودختردوست داشتنیتونوببینم


سلام زهرا جون من هم خیلی خوشحال شدم از آشنایتان
♥ نیم وجبی ♥
14 خرداد 92 21:02
خوشگل خانوم خونه ی نو مبارک
انشالله که اینجا هم پر بشه از خاطرات خوب براتون
در ضمن همیشه به گردش های وبلاگی


ممنون عزیزم
انشالله پر بشه از خاطرات قشنگ
مامان‏ ‏ارسطو
17 خرداد 92 14:55
سلام‏ ‏خانومی‏ ‏از‏ ‏اشنایی‏ ‏با‏ ‏شما‏ ‏و‏ ‏دخترنازت‏ ‏خیلی‏ ‏خوشحال‏ ‏شدم‏ ‏به‏ ‏امید‏ ‏دیدارهای‏ ‏بعدی‏ ‏ارمیتا‏ ‏گلی‏ ‏رو‏ ‏ببوس


سلام عزیزم ما هم خیلی خوشحال شدیم از آشنایی با شما و ارسطو گل

مامان فرنيا
18 خرداد 92 10:57
سلام خوش امدي به ني ني وبلاگ خانه نو مبارك باشه
خوش بحالتون ايشاللله اين قرارهاي وبلاگي برقرار باشه تا پاييز و زمستون كه من هم بتونم بيام شركت كنم و شما دوستاي خوب را ببينم


سلام دوست خوبم انشالله هر چه زودتر روی گلتان را ببینیم
مامان فتانه
18 خرداد 92 12:13
اره حالا که شروع کردی ادامه بده که تا یاد بگیره....الان هر چند ساعت میبرینش دستشویی؟اصلا نمیگه؟
مادر کوثر
19 خرداد 92 9:08
سلام سلام
منزل نو مبارک

چه دخمل نازی ماشالله

عجب قرار خوبییییییییییی. به به همه هم هستن

شاد باشین و سلامت


سلام ممنونم
شما هم همیشه شاد باشید

رزیتا مادر آرمیتا
20 خرداد 92 12:10
سلام عزیزم جواب منو ندادی . ممنون میشم اگه تو این مورد راهنماییم کنی


سلام گلم تو بلاگفا عکسهای که آپلو میکردم بعد از یک مدتی نبودن من هم مجبور شدم بیام بلاگفا

سارا مامانی شیدا
20 خرداد 92 13:06
سلام سلام خونه جدید مبارک عزیزم امیدوارم هر وقت به این خونه سر میزنم به جز خوشی و شادی و خنده چیزی نبینم
خوش به حالتون که قرار وبلاگی میزارید منم خیلی دوست دارم شما کدوم شهرید؟
در مورد از پوشک گرفتن هم منم در گیر و دار همین قضیه هستم مهمترین چیزی که باید رعایت کنی اینه که وقتی شروع کردی دیگه به هیچ عنوان از پوشک استفاده نکنی چون اون موقه دیگه دخملی میفهمه که راه چاره ای هست البته من یه کار بامزه هم از مجله شهرزاد یاد گرفتم انجام دادم خیلی خوب جواب داد تو وبم توضیح دادم
موفق باشی عزیزم



سلام ممنون عزیزم
ما اهواز زندگی میکنیم
عزیزم خوندم من هم رنگ انگشتی گرفتم با یه عالمه جایزه خدا کنه چاره ساز باشه

نسیم-مامان آرتین
21 خرداد 92 13:54
سلام به دوست خوب وتنبل خودمنیستی خانمی پرسه ی پوشک به کجا کشیده موفقیت آمیز بوده
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
21 خرداد 92 14:05
سلام به مامان آرمیتای گل چه خوب که همشهری هستیم با افتخار لینک شدین
مامان آرشیدا کوچولو
22 خرداد 92 0:18
خیلی درگیر کارم این روزها دلبر


خسته نباشی
مامان پریسا
22 خرداد 92 3:14
سلام زینب جان. برای موضوع از پوشک گرفتن...

نگران نباشو من فکر نمیکنم این ربطی به ضعیف بودن بچه داشته باشه. دیگه سیستم بدنی ارمیتا این شکلیه پس نمیشه گفت اموزش هاش رو به این دلیل عقب بندازی.

کار خوبی میکنی. ادامه بده و نا امید نشو.

حدود 10 روز طول میکشه البته هر چی سن پوشک گیری بالا بره یکم کار سخت تر میشه چون بچه به پوشک عادت کرده. اما باز میگم نا امید نشو چون کاریه که باید انجام بشه و ایشالله موفق میشی.


ممنون مریم جون همیشه با حرفات بهم امید میدی

آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 خرداد 92 3:49
سلاااااام عزیزم خونه جدیدتون مبارک خیلی خوب کاری کردی دوستم اینجابهتره برای نی نی هاآرزومیکنم سراسرخاطرات شیرین وشادبنویسی برای گل دختر
این قرارهاخیلی خوب وبه یادموندنیه دوستی هاتون همیشه پایدار


سلام آناهیتا جون ممنونم گلم از آرزوی زیبایت
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
28 خرداد 92 10:42






وااااااااااای جونم ... از همه خانومتر و خوشگل تر آرشیدا جونمه ...





ماشالا سنگین و رنگین و خانوووووووووم





اشکال نداره گلم، ایشالا آپلود عکس هم یاد میگیری ...





کاری نداره








دوستتون دارم مامانی












سلام عزیزم اسم من آرمیتاست ممنون از این همه خوبی


عزیزم آپلود هم یاد گرفتیم

ما هم خیلی دوستت داریم دوست مهربون

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 خرداد 92 10:42
ورودتون رو به نی نی وبلاگ خوش آمد و تبریک میگم ...




سلام ممنون عزیزم