آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

28 ماهگی - آرمیتا موهاشو کوتاه کرده -عید عاشقان

1392/4/2 14:15
نویسنده : مامان آرمیتا
1,163 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام به عشق زندگیم

عزیز دلم 28 ماهگیت مبارک انشالله همیشه سالم و سلامت باشی

 

فدای شیرین زبونیاش بشم ماشالله به دخترم وقتی یک کتاب 2 تا 3 بار میخونم

 

اولین کلمه من میگم جمله بعدی آرمیتا میگه تا کتاب داستان شب ها نخونم نمیخوابه

 

عاشق کتابهای می می نی و حسنی و کتابهای لالایی و ...

 

یه شب دنبال موبایلت میگشتم پیداش نکردم به آرمیتا میگم مامانجون یه الو دیگه میخره برات

 

آرمیتا میگه من که خودم الو دارم نمیخوام من و بابایی قیافه امون این شکلی بودتعجب

 

شیشه پنجره کمی ایراد داشت بابایی شیشه درآورد وقتی خواب بودی بعد باباجون اومد کمک بابایی

 

وقتی بیدار شدی گفتی شیشه رو بابایی شکسته گفتم نه بعد گفتی باباجون شکسته گفتم نه

 

بعد گفتی پس من بودم یه عالمه من و بابایی خندیدیم قهقههقهقهه قهقهه

 

فدات بشم با اون حرفهای قشنگت

 

این روزها دخترم بد جور سرماخورده بود ممنون از دوستان خوبم احوال آرمیتا جویا شدن

 

خدا را شکر بهتر شده اما آبریزش بینی هنوز داره خیلی ضعیف شده کم اشتها

 

بابایی براش لیمو شیرین تو این فصل کمتر گیر میاد همه جا را گشت تا پیدا کرد

 

آرمیتا خانم یه دونه هم نخورد تو لیوانهای مختلف براش گذاشتم دریغ از یک بار خوردن

 

کمی پرتغال میخوره خدا راشکر

 

پروسه پوشک هم خدا را شکر داره به خوبی سپری میشه پی پی میگه اما جیش بعضی مواقع

 

هر یک ساعت میریم دستشویی اما چون زیاد چیزی نمیخوری بعضی مواقع بعد از 3 تا 4 ساعت

 

جیش میکنی برام دعا کنید هر چه زودتر این پروسه سخت تموم بشه

 

پنجشنبه هر هفته همیشه میریم خونه مامانجون مامانی همگی اونجا هستن

 

مامانجون طبق معمول همیشه هیچ دست خالی نیست برات موبایل باب اسفنجی یه یخچال خوشگل

 

یه آبپاش دیگه و دمپایی برات خریده بود برای عیدی نیمه شعبان البته روز عید هم بهت عیدی میده 

 

آرمیتا گلی خیلی موهاش بلند شده بود حجم موهایش کم بود چند بار رفتیم آرایشگاه موفق نشدیم

 

روز پنجشنبه 30 خرداد دختر خاله مامانی اومد خونه مامانجون مامان خودش هم آرایشگره

 

گذاشتم روی پاهام خدا را شکر اصلا گریه نکردی یه عالمه بچه دورت بود سرگرم شدی

 

 

با آبپاش سرت را خیس کردم گریه کردی بعد اصلا گریه نکردی دخمل خوشگلمماچماچماچ

 

موهات کوتاه شد خیلی قربونت برم قیافه ات عوض شد چهره ات پرتر شد

 

عاشقتم مامانی هر جور هر قیافه ای که باشی خیلی دوستت دارم

 

 

 

بابایی شب اومد دنبالمون سوپرایز شد یه عالمه بوست کرده میگفت چقدر دخمل خوشگل شده

 

خدا را شکر بابایی خوشش آمد اومدیم خونه اول رفتیم پایین پیش باباجون اینا  اونها هم یه عالمه قربون

 

صدقه ات رفتن گفتن خیلی خوشکل شده تا ساعت 4 صبح بیدار بود با اسباب بازیهایت بازی کردی

 

 

 

 

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

 

چو بامداد خوش دوستت دارم

 

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

 

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

 


 


 

شايد آن روز که سهراب نوشت:

 

"تا شقايق هست زندگي بايد کرد"

 

خبري از دل پر درد گل ياس نداشت

 

بايد اينگونه نوشت:

 

هر گلي هم باشد، چه شقايق چه گل پيچک و ياس

 

زندگي بي مهدي

 

زندگي با غم‏هاست

 


 

طلوع نزديک است اگر بخواهيم

 

ظهور تو زيباتر از ظهور همه‌ي زيبايي‌هاست

 

چشم به راه زيباترين بهاريم

 

خدايا انتظار چقدر دير مي‌گذرد

 

با صد نگاه خسته، صدا مي‌زنيم تو را

 

بياييد همه منتظر آمدنش شويم

 

ميلاد حجت خدا، دوازدهمين ساغر الهي بر منتظران جمالش مبارک باد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان فتانه
2 تیر 92 15:59
مبارکه خیلی ناز شده...افرین که دخملی خوبی بود....
مامان فتانه
2 تیر 92 15:59
شايد بزرگترين گناهمان اين است که به انتظارش نشستيم براي ديدنش براي ظهورش بايد بايستيم راه بيفتيم... اين بار نه با پاي دل،بلکه با پاي عمل چندمين سال است که در عين بودن کنارمان نيستي؟! حتي حساب اين را هم نمي دانم...
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
2 تیر 92 17:14
مبارکه موهاتو کوتاه کردی خیلی ناز شدی عیدتون مبارک
سارا مامانی شیدا
3 تیر 92 10:44
وای آرمیتا جونم خیلی خوشگل شده موی کوتاهم بهش میاد منم خیلی دوست دارم موهای شیدا رو کوتاه کنم اما فعلا باباش مخالفه ببینیم چی میشه عیدی های خوشگلت مبارک آرمیتا خانم دست مامان جونت درد نکنه
سجاد
3 تیر 92 12:57
ضمن عرض تبریک عید خجسته ی شعبان از شما دعوت میکنم به سجاد کوچولو سر بزنین ... با پست جدید آپم
سجاد
3 تیر 92 14:57
28 ماهگیت مبارک آرمیتا جونم مامانی موهاتو کوتاه کرده خوشگل شدی ها
مامان کیاوش
3 تیر 92 17:11
مبارکه مبارک! هم 28 ماهگی آرمیتا جونم،هم کادوهاش. موهاش هم قشنگ شده،بازم مبارکه
مامان پریسا
3 تیر 92 17:16
اول از همه عید شما مبارک ایشالله حاجت روا بشید. دوم این که خدا رو شکر که ارمیتا جون بهتر شده. و موهای خوشکلشماشالله خیلی بهش میاد ناز شده
♥ نیم وجبی ♥
3 تیر 92 20:44
28 ماهگیت مبارک باشه عسلی خانوم ماشالله چقدر موهاش نااز شده مبارکش باشه
نسیم-مامان آرتین
4 تیر 92 9:30
ای جون دلم،خوشگل خاله من فدای اون شیرین زبونیات بشم من عاشق اون استدلالت شدم که گفتی پس من شیشه رو شکستم ایشالا همیشه در کنار هم شاد باشید عزیز دلم ببخش من همیشه تو نینی وبلاگ نیستم فقط طرف صبحها میام نی نی وبلاگ به همین خاطر کامنتهایی رو که میذاری و میگی آپم رو با تاخیر میبینم
mamanebaran
4 تیر 92 18:06
الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ... مبارک باشه عزیزم موهای خوشگلت به به چه دخمره قشنگی قربونت برم که انقده ناز شدی هزار ماشالله خیلی خیلی دوست دارم شیرین زبونم
باران
4 تیر 92 18:20
____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣........
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 تیر 92 9:02
سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه. ستایش در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده... خوشحالمون می کنید اگه بهش رأی بدین و با یک پیامک، عدد 141 را به شماره 20008080200 ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.
مامان ارمیا و ایلمان
5 تیر 92 10:07
به به. خوشگل بود خوشگل تر هم شد. ایشالله همیشه شاد و خوش باشین.
فهيمه
5 تیر 92 10:59
مبارك موهات باشه عزيزم . ناناز بودي ناناز تر شدي
♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 13:56
دوست خوبم با 2 پست جدید آپم و منتظر حضور گرمتون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 تیر 92 14:35
ای جوووووووووووووونم. .. چه موهای خوشگلییییییییییییییی... ناناز شدی ... هزار ماشالا وااااای... چه خوشگلن هدیه های روز عید .... دست ِ مامانجون درد نکنه.... مبارکت باشه آرمیتا گللللللللللللللللللللللللللللی ================================== عید شما هم مبارک مامانی
مامان الیناجونی
5 تیر 92 15:39
سلام دوست گلم الهی بگردم چقدر شیرین شدی عسلم راستی الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنید کد 169 به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید ممنون میشم.
سجاد
5 تیر 92 21:59
سلام باعث افتخار ماست که شما هم سجاد کوچولو رو حمایت کنید .
مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 1:33
خوشگل خانم 28 ماهگیت مبارک آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان آرتین (الهه)
6 تیر 92 18:20
خیییییییییییلی خوشگل شدی خانم خانما
مامان فرنیا
8 تیر 92 22:34
مبارکه چه موهای نازی دست مامان و دختر خاله مامان درد نکنه خیلی قشنگ شده این عسل خانم
مامان فرنیا
8 تیر 92 22:35
چه هدیه هایی خوشبحال این خانم خانما کاش من هم بجه بودم این همه کادو گیرم میامد
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 10:20
خاله جون ما منتظر رای شما هستیم کد265 رو به 20008080200اس ام اس کنید تا ما برنده بشیم
madarkhanomi
9 تیر 92 13:18
جقدر ماهه دخملکت ایشاله زنده باشه امیدوارم منم زودتر دخملکم به دنیا بیاد و این لحظات قشنگ رو تجربه کنم خوشحال میشم بهم سر بزنی
نسیم-مامان آرتین
10 تیر 92 8:46
اِ مامان جون من قبلا به این پست نظر گذاشته بودم چیزی نیومده خوب دوباره مینویسم جیگر طلای خاله همه جوره نازی وتو دل برو با این موهای مرتبتم ماه تر شدی عزیزمودست مامان جون درد نکنه با این عیدی های نازی که به دخمل نازمون داده
ღ مونا مامان امیرسام ღ
11 تیر 92 1:30
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. اگر بعد از رای دادن خبرم کنید خوشحال میشم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
منا مامان یسنا
11 تیر 92 10:17
عزیزم 28 ماهگیت مبارک.کوتاهی موهات مبارک خیلی بهت میاد وناز شدی.عیدت هم با کلیییییییی تاخیر مبارک
مامان نی نی
14 تیر 92 16:07
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون
مامان آرشیدا کوچولو
15 تیر 92 2:43
بوس بوس برای فرشته کوچولوی نازت بیصبرانه منتظرم گرماها تمام بشه تا دوباره دیدارتون کنم
مامان محمد و ساقی
15 تیر 92 21:43
سلام عزیزم شرمنده که دیر اومدم.بخدا وقت نشد از این به بعد اومدی آدرس وبت رو حتما" برام بذار و اما پستت اومدم بخونم ولی باید برم.دوست دارم دقیق بخونم.پس رمز رو خصوصی میذارم تا دیر نشده ایشالله سر فرصت بیام تا دوست جونیم ازم ناراحت نشه
مامان محمد و ساقی
18 تیر 92 22:07
سلام عزیزم 28 ماهگیت مبارک گلم آفرین به تو دختر گل که از خوندن کناب لذت میبری
مامان محمد و ساقی
18 تیر 92 22:08
ماشالله چه شیرین زبون هم شده ایشالله حالش هم بهتر بشه پروسه پوشک برای بعضی وقت گیره.مثل ما که 3 ماه تمام طول کشید
مامان محمد و ساقی
18 تیر 92 22:10
دست مامان جون درد نکنه با این هدیه های خوشگلش آخی کوتاهی موهات مبارکچقدر هم مرتب و شیک شدی عزیزم تا 4 صبح
ღبارانღ
24 تیر 92 12:27
28 ماهگیت هم مبارک..ان شالله 120 ساله بشی عزیزم... کوتاهی مو هم مبارک...ان شالله به شادی...
نسیم-مامان آرتین
31 تیر 92 9:02
نیستی گلم دلمون براتون تنگ شده