آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

خمیر بازی

1392/7/3 19:37
نویسنده : مامان آرمیتا
1,423 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیزترینم

 ساعت 5 صبح روز پنجشنبه  28 شهریور

آرمیتا تا این لحظه ، 2 سال و 6 ماه و 28 روز و 22 ساعت و 0 دقیقه و 0 ثانیه سن دارد

 

دلبر مامان  6 شهریور ماه با هم خمیر بازی کردیم خیلی بهت خوش گذشت به مامانی بیشتر

2

 ساعت داشتیم بازی میکردی برای اولین بار خمیر بازی میکردی از اول مراحل که خمیر را اول درست کردیم

 

کنارم بودی تا خمیرها را رنگ کردم رفتم دستهایم را شستم وقتی اومدم خانم گلی همه رنگها قاطی کرده بود

اول برات یه سرویس دست بند و گردنبد و انگشتر درست کردم سعی کردم چیزهایی را برات درست کنم

 

که دوست داری بلافاصله خرابشون میکردی بعد یک گل بعد با قالب چند تا شکل ماه و ستاره و پروانه

 

آدمک ، خورشید و خانه و در اخر اسم آرمیتا را نوشتیم خیلی خوب بود به شما بیشتر بعد هم صورتت را

 

رنگ کردم بلافاصله اون هم خراب کردی رفتیم حمام بعد هم برات عصرانه آوردم کامل خوردی نوش جانت.

 

 

 

روز دوشنبه 25 شهریور شب تولد امام رضا دعوت بودیم عروسی نوه خاله مامانی همش تو بغلم بودی

حتی پیش مامانجون نمیرفتی فقط باید بغلم باشی دیگه اجازه بهم نمیده یه عکس تکی از خودم بگیرم

میگه من هم باید تو عکس باشم اگر نبود تو عکس اینقدر گریه میکنه گریه

 

 

 

 اول دستنبد درست کردیم

 

 گردنبند

 

 

انگشتر

 

 

گل هم مامانی درست کرد همه رنگها قاطی شدن سر یک  دقیقه خراب شد

 

 

 

 

زنبور کوچولو  دستش کشیده تو صورتش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرتین (الهه)
30 شهریور 92 10:27
رمز لطفا
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
31 شهریور 92 8:37
ما هم رمز
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 مهر 92 4:05
سلام دوستان عزیز ما هم اسم وبلاگمون و هم آدرسشو عوض کردیم لطفاً ما رو با این اسم و آدرس جدید لینک کنین . ممنون اسم و آدرس جدید ما : ستایش فرشته ای از بهشت http://eshghemamanobabasheh.niniweblog.com/
❤دو نیمه قلبم❤
5 مهر 92 10:15
منتظر این پست بودم چه چیزای خوشگلی درست کردی مامانی مخصوصا" گل که ارمیتا گلی زود خرابشون کرد به به زنبور کوچولو وای خیلی بد که توعروسی بچه به ادم بچسبه همشون اینطورین دوست دارن تو عکس کنار ادم باشن حتی برای خراب کردن عکس
مامان فرنيا
6 مهر 92 11:20
ماماني چقدر هنرمندي افرين من كه براي فرنيا خمير بازي ميخرم آفرين به شما كه درست ميكني
مامان فرنيا
6 مهر 92 11:20
زنبور كوچولو نيشمون نزني ها
مامان کیاوش
6 مهر 92 13:38
آفرین مامان با ذوق
♥ نیم وجبی ♥
6 مهر 92 14:34
ای جووونم چقدر عکس آخر ناازه
سارا مامانی شیدا
7 مهر 92 17:18
ای جونم دخملی خوشتیپ ناناز آفرین مامانی چه حوصله ای داری خوش به حال آرمیتا جونم که مامان به این مهربونی داره
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 مهر 92 11:06
آفرین آرمیتا جون چه چیزای خوشگلی درست کردی با خمیر
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
9 مهر 92 12:29
چه زنبور خوشگلی!
مامان پریسا
19 مهر 92 20:43
این پست رو هم ندیده بودم خیلی جالب بود
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
25 آبان 92 19:56
ای جااان چه لباس قرمز ِ خوشگلییییییییییییییییی، چه ناز شدی گل دخملیییییییی