آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

تولد سه سالگی

1392/12/1 18:09
نویسنده : مامان آرمیتا
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کارت پستال تولد(2) - آکا

 

 

یکم اسفند

 

چه بی همتا روزی ست برای من

 

بی همتا و بی مانند

 

برای من

 

منی که تو را از جانم دوست تر میدارم...

 

تار و پود ذهنم عجین شد با این زمان خجسته از روزی  که قلبم با حس

 

بودنت آشنا شد...حقا که پرو بالم بخشیدی با آمدنت

 

 

 

 ...

 

 اکنون آرمیتایم ، فرشته مهربان آرزوهایم!

 

بدان که وجود من لبریز شوق بودن توست

 

چنان سرشارم از بودنت

 

که...

 

که فقط خدا میداند

 

و وجود جهان نیز

 

       در زیباترین روز سال

 

               شادی خود را از وجود کوچک من وامدار است

 

چرا که من در این زیباترین روز

 

عاشق ترینِ مردمان زمینم...

 

و باز آرمیتا من

 

لبخند بر لبانت جاودانه

 

و عشق در دلت ماندگار باد

 

زیبا بمانی

 

عاشق بمانی

 

بودنت مبارک

 

بر من و بر جهان !

 


 


 

 


 

در فراسوی مرزهای تنت

 

تو را دوست میدارم...

 

 

 

" با تمام احساس ،سیمای تو "

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)