آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

اولین پست سال 92 - 25 ماهگی

1392/1/1 14:19
نویسنده : مامان آرمیتا
424 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به بهونه قشنگم

عید نوروز بر همه مبارک باشه انشالله سال خوشی برای همه آرزو میکنم

خیلی سر سفره هفت سین برای همه دعا کردم انشالله همه به آرزوهای زیبایشان برسن

عزیز دلم امسال سومین سالی هست کنارمان هستی

سال ۹۰یک ماهه        سال ۹۱ سیزده ماهه  سال       ۹۲ بیست و پنج ماهه

یک فروردین ۲۵ ماهگی آرمیتا جونه مبارکت باشه گل قشنگم

عزیز دلم خیلی از شعر ها را یاد گرفته حتی خلاصه داستانهایی که میخونم میگه

نمیدونی چقدر ذوق میکنم وقتی شیرین زبونی میکنی

انشالله بعدا میام این پست تکمیل میکنم  این روزها کمی سرم شلوغه میام زود کاملش میکنم

 

از مریم جون مامان پریسا جون یه دنیا ممنونم ٢ تا تقویم خوشگل برات درست کرده بعدا میام میزارمشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)