آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

سالگرد عشقمان مبارک

1391/12/22 18:25
نویسنده : مامان آرمیتا
526 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است


تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

 

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان

در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم .

 

چهار سال پیش در همچنین شبی مامانی و بابایی زیباترین پیوند عشقشان را با هم بستن

 دو سالی هست عشقشان زیباتر شد با وجود گلی مثل تو

آرش جان از خدا میخواهم همیشه سایه ات بالای سر من و ثمره عشقمان باشی

 

آرش جان از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم

قطار زندگی مشترکمان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند

سالگرد یکی شدنمان مبارک

 

 عکسها در ادامه مطلب:

 


ادامه مطلب
[ پنجشنبه یازدهم آبان 1391 ] [ 1:5 بعد از ظهر ] [ مامان آرمیتا ] [ 12 نظر ]

 

 

[ پنجشنبه یازدهم آبان 1391 ] [ 1:5 بعد از ظهر ] [ مامان آرمیتا ] [ 12 نظر ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)