آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

بدون عنوان

1391/12/22 19:49
نویسنده : مامان آرمیتا
1,193 بازدید
اشتراک گذاری
 

 

تولد                         تولد 

تولــــدت مبــــارک      تولـــــدت مـــبارک

بیا شمعا رو فوت کن که صــــــد سال زنده باشی

تولد  تولد  تولدت  مبارک ، مبارک  مبارک  تولدت  مبارک 

بیـــــا شمـــعا رو فوت کـــن  که صـــد سال زنــــده باشی 

 تولدت مبارک تولدت مبارک       تولدت مبارک تولدت مبارک 

تولدت مبارک تولدت مبـارک     تولدت مبارک تولدت مبارک 

تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا شمعا رو فوت کن که صـدسال زنده باشی

تولــــد ت  مبــارک  تولـــدت  مبــــــارک 

تــولد تولــد تولــــــد تولدت مبارک

آرمیتا جونم تولد ۲سالگیت

مبـارک الهی صد ساله

شی نه صد وبیست 

 ساله شی نه

 ۱٢٠سال 

کمه

♥♥♥همیشه زنـــــــــــــــــــــــــــــــده باشی ♥♥♥

 

 قربون دختر گلم بشم خدا را شکر تونستم یه جشن کوچولو برات بگیرم

آرمیتا عسلی اصلا خدا را شکر اذیتم نکرد فقط خوابش میومد بعد مراسم خوابید

یه مهمونی خودمانی بود هیچ بچه ای نبود فقط یه خوبی داشت تونستم ازت عکس بهتری بگیرم

فقط مامانی از دست بصضی ها ناراحت شد اما مامانی بهت قول میده هر سال بهتر از سال دیگه باشه

دست همگی درد نکنه همه بهت پول دادن و عمه یه عروسک  البته همه یک اسفند داده بودن ۱۳ اسفند

رفتیم آتلیه چند تا عکس گرفتیم۲۶ اسفند آماده میشه فقط یکی را پنجشنبه

آماده کردن تا تو عکس های تولدت باشه

 دامن تو تو خودم دست کردم بالاتنه خاله بابایی چون من

چرخ خیاطی را برداشته بودم طرحش را به خاله دادم خداییش خیلی خوب شد

تمام تزیینات خودم درست کردم با کمک دختر خاله ام تزیین کردیم

یادم رفت ازمیز شام عکس بگیرم سالاد الویه و ته چین مرغ و ماکارونی بود دسر ژله پروانه ای

 ژله آکواریوم یه عکس ازش دارم میزارم به خاطر ناراحتی که داشتم

 

دخترم همه هستی زندگیم تولد ۲ سالگیت مبارک

 

عشق زندگیم تولدت مبارک

 

عاااااااااشقتم نفس من

 

تو لدت مبارک گل من

 

بفرمایید ادامه مطلب

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه نوزدهم اسفند 1391 ] [ 6:5 بعد از ظهر ] [ مامان آرمیتا ] [ 22 نظر ]

بفرمایید تولد آرمیتا

 قربون رقصیدنش بشم آهنگ های امید جهان را خیلی دوست داره با هاش هم میخونه

فدای اون رقصیدنت

 همیشه بخند و لبت خندان باشه

قربونشششششششششششش بششششششششششششم

 

فدای اون نگاه کردنش بشم

فدات بشم عاشق برف شادی بودی 

برف شادی

عشقم ، نفسم ، عمرم ، هستی زندگیم از ته دلم میگم دوستت دارم 

گل قشنگم

تزیینات  طرف دیگر خانه 

 

این خرس بزرگه هدیه عمه بود 

نازنین دختر

تاج پروانه ای شاهزاده خانم 

تاج پروانه ای شاهزاده خانم گل

خانم گل خودش کیک برید بعد با چاقو گذاشت تو دهنش 

بریدن کیک پروانه ای

در حال تفک خوردن  

در حال تفک خوردن

قربون قد و بالات بشم مهربونم 

قربون خندیدنت

 این هم بادکنک های تولدت باهاشون بازی میکردی و رنگها را میگفتی

بادکنک های تولد

ریسه پروانه ای باز خودم درست کردم  

ریسه پروانه ای

شیرینی پروانه ای که خودم پختم طمعش خیلی خوشمزه بود همه دوست داشتن

از سایت آشپزی مامانها درست کردم

شیرینی پروانه ای

کیک پروانه ای که خودم پختم با کمک زن داییم تزیینش کردم

کیک تولد

 

ژله آکواریوم

[ شنبه نوزدهم اسفند 1391 ] [ 6:5 بعد از ظهر ] [ مامان آرمیتا ] [ 22 نظر ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)