آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

تولد بابایی مهربون - تشکر ویژه از دوستان گلم

1391/12/22 19:44
نویسنده : مامان آرمیتا
546 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک


امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک

 

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک

 

آرش عزیزم همسر گلم بابایی مهربون عاشقانه دوستت داریم

انشالله سالیان سال سایه ات بالای سر ما باشه عشق زندگیم

تقدیم به بابایی مهربون از طرف آرمیتا گلی

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک بابایی

 

 

تشکر ویژه از دوستان گلم ممنون از مریم جون مامان پریسا گل اولین دوست وبلاگیم

 

دوست خوبم سارا جون مامان علی خوشتیپ

 

 

 

 

وبلاگ تولدانه

 

 

دوست گلم زهره جون مامان آرشیدا گلی و باران جون یه دنیا از دوستان گلم ممنونم

این گلهای زیبا تقدیم به دوستان گلم

 

 

[ سه شنبه پانزدهم اسفند 1391 ] [ 3:21 بعد از ظهر ] [ مامان آرمیتا ] [ 8 نظر ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)