آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

تولد مامانی _ روز مادر

1392/3/2 13:08
نویسنده : مامان آرمیتا
722 بازدید
اشتراک گذاری
 

 

  

سلام بهونه قشنگم برای زندگییم

دیروز ۹ اردبیهشت تولد مامانی بود تولدم مبارک

 عاشق روزهای تولدم هستم هر سال بابایی برام کیک و گل میخرید اما امسال خودم دوست داشتم درست کنم

مخصوصا خانم گلی تو هر کاری کمکم کرده به همه چیز دست میزد تازه باید جواب سوالاتش هم میدادم

ژله را درست کردم واقعا خیلی زحمت داشت اسم ژله سوپرایز بود از اینترنت گرفتم بعد برای ناهار زرشک پلو با

مرغ درست کردم بعد از ناهار کیک درست کردم چون بیرون یه عالمه خامه داره ما نمیخوریم زیاد به خاطر همین

خودم درست کردم رنگین کمانی همه رنگها هم آرمیتا میگفت من هم میرختم چه لذتی داشت قربونت برم الهی

تا عصر همه چیز آماده بود بابایی نبود رفته بود سر کار یه مهمونی ۲ نفره گرفتیم چقدر خوش گذشت با هم

بودن عاشق هر لحظه با تو بودنم تا پارچه سفید گذاشتم میگفتی عروسم عرسی منه فدات بشم میدونی لباس

سفید مخصوص عروسه الهی من زنده باشم عروسی یکی یه دونه ام را ببینم البته بابایی شب قبل کادو مامانی

داده بود از اینجا از مادر عزیزم و مادر شوهر گلم و خواهر شوهرم ممنون از هدایایی که بهم دادید  

 

تولد تولدت مبارک بیا شمعها را فوت کن تا صد سال زنده باشی

 

قربونت برم همش میپریدی بالا میگفتی مامان عروس شدم

در حال بریدن کیک

 

ژله که درست کردم واقعا خوشمزه بود

 

 

 


 

 

 

 والپیپر روز مادر،پوستر تبریک روز مادر


  
 

فردا روز مادر خدا را خیلی شاکرم که ۳ سالی هست من را لایق مادر بودن کرده

یکی از اون فرشته ها آسمونیشو به من داده.

به خاطر این لطف و نعمت بزرگی به من عطا کرده

ممنونم و روز و شب شکر نعمتش رو به جا میارم

این روز قشنگ و زیبا رو به مامان گلم ، مادرشوهر عزیزم همچنین همه مادر های مهربون تبریک میگم

برای همتون آرزوی سلامتی و تندرستی و لبی خندان آرزو میکنم

 

این شعر تقدیم میکنم به مادر عزیزم هر چه دارم از اوست

 

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است.

 “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق.

 واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.

 روزت مبارک مادر

 

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،


تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد


به مادرم…


که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

شکلک های محدثه 

 این شعر از طرف آرمیتا گلی به مامانجون هایش

 

مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات

 

 این شعر از طرف آرمیتا گلی به مامانی

 

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه مثل یک
 
طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم برای سرنوشت من
 
تو دلواپس ترین بودی برای اشکهای من همیشه آستین بودی تو ای همیشه غم خوارم تو ای
 
مطرح ترین یارم به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم
 
 

 

نوشته شده در سه شنبه دهم اردیبهشت 1392ساعت 5:33 بعد از ظهر توسط مامان آرمیتا | 24 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)