آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

عکسهای آتلیه

1391/11/24 20:28
نویسنده : مامان آرمیتا
251 بازدید
اشتراک گذاری
  

 

     

      

       

       


 

 

عکسهای آتلیه قبل از تولدت گرفتیم همه را روی شاسی زدیم تازه عکسهایت را روی سی دی زدیم

من هم تو وبلاگت گذاشتم خوشگل خانم من ببخش که اینقدر با تاخیر گذاشتم.

 


 

هفته پیش رفتیم کتابفروشی برات چند تا کتاب و کارتهای دید آموز خریدم

کتابهایی که خریدیم کتاب دوران کودکی مامان و باباست خیلی وقت بود دنبالش بودم پیدا نمیکردم

حتی موقعی که تو شکم مامان بودی خیلی گشتم ولی پیدا نکردم خیلی خوشحال شدم

اسم کتاب حسنی نگو یه دسته گل عاشق این کتابم یاد دوران کودکیم می افتم.

 حسنی ما یه بره داشت    

  خروس نگو یه ساعت                               

گربه من ناز نازیه         همه ش به فکر بازیه              

تاتی کوچولو می خنده     شیرینه مثل قنده         

کارتهای دید آموز میو ه ها و جانوران و خوراکیها

 عکسهای کتابهایت را بعدا میزارم خیلی دوستت دارم امیدوارم دخمل زرنگ و باهوش و کتاب خوان بشی.

شکلکهای جالب آروین                               شکلکهای جالب آروین                                شکلکهای جالب آروین

نوشته شده در دوشنبه هجدهم اردیبهشت 1391ساعت 4:34 بعد از ظهر توسط مامان آرمیتا| آرشيو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)