آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات آرمیتا دختر گلم

روز پدر

1391/11/25 17:18
نویسنده : مامان آرمیتا
303 بازدید
اشتراک گذاری

 

13 رجب روز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)

 و روز بزرگداشت مقام پدر را به همه ی پدران عزیزتبریک میگم

 

گفتم شاید نرسم واسه روز پدر مطلب بزارم چون ممکنه این ۲ روز تعطیل بریم بیرون از شهر واسه همین زودتر اومدم تا این روز قشنگ  را اول از همه به پدر خودم و پدر شوهر عزیزم تبریک بگم خیلی دوستتون دارم  و از خدا می خوام همیشه سایتون بالای سرمون باشه.

این شعر زیبا تقدیم به پدرم و پدر شوهر عزیزم:

پدر جان قسم بجان عزیز ات که هیج گاه

یاد شکوه مند تو إز دل نمی رود

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک

نقشی تو هم دمی ز مقابل نمی رود . . .

روزت مبارک

همسر مهربانم

آرش جان  این روز عزیز رو به تو عزیز ترینم تبریک می گم امسال دومین سالی که شما پدر شدی انشاالله سالهای سال سایه ات بالای سردخترگلمان باشه عاشقتم ای مرد مهربان

 

 از طرف آرمیتا گلی به بابایی مهربون:

بابا آرش عزیزم  باش وبا بودنت باعث بودن من باش روزت مبارک از صمیم قلب دوستت دارم

 

این شعر قشنگم به همسر عزیزم  تقدیم می کنم :

 

 

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده .

آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم

روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم

 

 

نوشته شده در شنبه سیزدهم خرداد 1391ساعت 5:27 بعد از ظهر توسط مامان آرمیتا| آرشيو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)